Kategórie
Tlačové správy

AURES Holdings získal za prácu na zvyšovaní spokojnosti zákazníkov ocenenie od InsightSofa

Spoločnosť AURES Holdings, ktorá prevádzkuje sieť au­to­cen­tier AAA AUTO a Mototechna, ako jediná medzi pre­daj­ca­mi ojazdených vozidiel v strednej Európe sleduje spokojnosť zákazníkov pomocou ukazovateľa Net Pro­mo­ter Score (NPS).

Tento ukazovateľ vyjadruje ochotu zákazníka od­po­ru­čiť predajcu svojim známym a priateľom a je ce­lo­sve­to­vo uznávaným štandardom merania spokojnosti zá­kaz­ní­kov. Vďaka svojim výsledkom v meraní NPS v up­ly­nu­lom roku sa AURES Holdings dostal do elitného klubu 10 najlepších firiem, ktoré ocenila renomovaná spoločnosť InsightSofa plaketou „Výnimočné CX 2024“. InsightSofa je pokročilý softvér podporovaný umelou inteligenciou na meranie a prácu so zákazníckou (CX) a zamestnaneckou (EX) skúsenosťou.

Exceptional CX 2024

„Využívame nezávislú metodiku NPS na meranie zákazníckej lojality. Sme jediní v odvetví, ktorí NPS zbierajú a zároveň verejne prezentujú. Meranie NPS považujeme za jednu z našich strategických aktivít. Zákazník je pre nás stredobodom záujmu. Spätnú väzbu z merania NPS využívame na zlepšovanie predajných a výkupných procesov a zvyšovanie ich efektivity. Cieľom je, aby zákazníci boli spokojní a mali dôvod sa k nám vracať,“ uviedla Karolína Topolová, generálna riaditeľka a predsedníčka predstavenstva AURES Holdings.

Zákaznícka skúsenosť, odborne nazývaná CX (Customer Experience), je jednoducho povedané hodnotenie, ktoré v najjednoduchšej podobe nájdete na mnohých predajných platformách, ale trebárs aj vo vyhľadávači Google vo for­me hviez­di­čiek a bodov. Napríklad pri webovom vy­hľa­da­ní hlavnej predajnej pobočky AAA AUTO Bratislava ak­tu­ál­ne uvidíte hodnotenie 4,4 bodu z maximálnych 5 na základe 5,8 tisíca zákazníckych recenzií. Renomovaná spoločnosť InsightSofa však meria zákaznícku spokojnosť odborne, na základe kľúčových faktorov, medzi ktoré patrí efektívne riešenie požiadaviek nespokojných klien­tov, zvyšovanie spokojnosti zákazníkov a celková sta­rost­li­vosť o klientov počas celého roka. V prípade siete AAA AUTO bola celková vzorka zákazníkov, ktorých sa spo­loč­nosť pýtala, 23 tisíc; teda niekoľkonásobne viac než pri recenziách na internetovom vyhľadávači.

Hodnotenie zákazníckej spokojnosti NPS realizovaných obchodov v sieti AAA AUTO a Mototechna v roku 2024

„S potešením sme udelili plaketu ‚Výnimočné CX‘ v seg­men­te predajcov ojazdených vozidiel, kde práca so zá­kaz­níckou skúsenosťou často nebýva hlavnou prioritou. Gratulujem spoločnosti AURES Holdings k tomuto ús­pe­chu a prajem im, aby aj v roku 2025 pokračovali v takto výnimočnom prístupe k CX,“ uviedol CEO InsightSofa Aleš Rouček.

„Za minulý rok sme v AURES Holdings na trhoch v Čes­ku, na Slovensku a v Poľsku urobili veľký pokrok – v hod­no­te­ní NPS za celý rok 2024 sme skončili na 42 bo­doch, čo považujem za skvelý výsledok. Na Slovensku sme výsledok NPS za rok zlepšili o 13 bodov na predaji a o 13 bodov na výkupe. Vo všetkých krajinách sme si polepšili na výkupe aj na predaji minimálne o 12 bodov. Dôležité pre rast hodnotenia bolo zapojenie všetkých oddelení a spracovanie každého zákazníckeho ko­men­tá­ra. Zlepšenie NPS vidíme aj ako jeden z rozhodujúcich faktorov pre náš minuloročný predajný rekord, ktorý dosiahol takmer 109 000 áut a znamenal medziročný nárast o 11 percent,“ doplnila Karolína Topolová.


Autor: Peter Pucher, AURES Holdings.

Správu dodal Michal Račko z PR Clinic.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *