Kategórie
Tlačové správy

Unilever oznámil investíciu 20 miliónov eur do novej továrne na Ukrajine

Spoločnosť Unilever pred pár dňami oznámila, že investuje 20 miliónov € do nového výrobného závodu v oblasti Kyjeva na Ukrajine.

Unilever

Podporí tak rastúce podnikanie na Ukrajine a priblíži sa svojmu dlhodobému záväzku voči tejto krajine. Stavba začne tento rok, otvorenie továrne sa očakáva v roku 2024.

Nová továreň vytvorí približne 100 pracovných miest a bude vyrábať produkty osobnej starostlivosti vrátane šampónov a sprchových gélov pre značky ako Dove, Axe, TRESemmé a Celar. Továreň bude zásobovať predovšetkým miestny ukrajinský trh, ale má budúci potenciál aj pre export na európske trhy.

Továreň bude postavená podľa najvyšších ekologických štandardov s využitím technológií obnoviteľných zdrojov energie, čo prispeje k cieľu spoločnosti Unilever dosiahnuť nulové čisté emisie v celom hodnotovom reťazci do roku 2039.

Vasyl Bovdilov, generálny riaditeľ Unilever Ukrajina, povedal:

„Táto investícia ukazuje náš dlhodobý záväzok voči Ukrajine a jej ľuďom, vrátane našich zamestnancov, zákazníkov a partnerov. Je to tiež vhodný spôsob ako si pripomenúť 30. výročie nášho podnikania na Ukrajine, ktoré oslávime koncom tohto roku. Náš nový výrobný závod vytvorí nové pracovné miesta, zvýši našu výrobnú kapacitu a predovšetkým bude slúžiť potrebám ukrajinských spotrebiteľov vysoko kvalitnými a udržateľnými výrobkami.“

Unilever v súčasnosti na Ukrajine zamestnáva viac ako 100 ľudí. Od vypuknutia vojny na Ukrajine sa Unilever zameriava na zaistenie bezpečnosti a potrieb ukrajinským zamestnancom a ich rodinám.

Spoločnosť Unilever venovala na humanitárnu pomoc Ukrajine už viac ako 15 miliónov €, a tiež základné produkty značiek Unilever miestnym ľuďom. Úzko spolupracuje s agentúrami OSN a miestnymi nevládnymi organizáciami na pomoc tam, kde je to najviac potrebné.

V humanitárnej pomoci Ukrajine plánuje Unilever aj naďalej pokračovať.


O spoločnosti Unilever

Spoločnosť Unilever je jedným z popredných svetových dodávateľov kozmetických výrobkov, výrobkov osobnej starostlivosti a výrobkov pre domácnosť, ako aj potravín a zmrzliny, s predajom vo viac ako 190 krajinách a s výrobkami, ktoré denne používa 3,4 miliardy ľudí. Zamestnávame 127 000 ľudí a v roku 2022 sme dosiahli tržby vo výške 60,1 miliardy eur. Približne 400 značiek nájdete v domácnostiach po celom svete, vrátane ikonických globálnych značiek, ako sú Dove, TRESemmé, Rexona, Axe, Hellmann’s, Knorr, Magnum, Domestos, Savo a Surf, a ďalších značiek, ako sú Seventh Generation a The Vegetarian Butcher.

Našou víziou je byť globálnym lídrom v oblasti udržateľného, zodpovedného a progresívneho podnikania. Unilever Compass, naša stratégia udržateľného podnikania, je hnacím motorom našej výkonnosti a udržateľného a zodpovedného rastu. Zameriava sa na aktuálne výzvy súčasnosti, najmä v sociálnej a environmentálnej oblasti. Spoločnosť Unilever bola založená v roku 1930 a svoju českú dcérsku spoločnosť založila v roku 1991. Spoločnosť Unilever zamestnáva v Česku a na Slovensku 330 ľudí.

Viac informácií o spoločnosti Unilever nájdete na stránke našich značiek na www.unilever.com a www.unilever.cz.


Autorka: Lucie Kotalová, Unilever.

Článok dodala Karin Šandorová z AMI Communications Slovakia.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *