Hollywood sa stretáva s remeslom: V novej kampani značky PARKSIDE sa po prvýkrát spoločne objavujú Arnold Schwarzenegger a Ralf Moeller.
S jasným odhodlaním k majstrovaniu a s humorom podnecujú DIY ducha a prinášajú sviežu energiu do sveta domácich majstrov. Cieľom je inšpirovať skúsených hobby remeselníkov aj motivovaných začiatočníkov, aby svoje projekty zobrali do vlastných rúk.
Arnold Schwarzenegger a PARKSIDE – to je skutočne dokonalá kombinácia. Hollywoodska hviezda a značka domácich majstrov obnovujú svoje partnerstvo a spoločne spúšťajú ďalšie kolo kampane „Máš na to!“. Po prvýkrát sa do vtipného spotu pridáva herec Ralf Moeller spolu s Arnoldom Schwarzeneggerom a obaja oživujú DIY („Urob si sám“) ducha značky PARKSIDE.
„Od Terminátora k Motivátorovi: partnerstvo s PARKSIDE je pre mňa ako stvorené. Žiadny projekt domácich prác nie je príliš komplikovaný, žiadna výzva príliš veľká – stačí to chcieť a veriť si,“ hovorí Arnold Schwarzenegger.
Nielen Schwarzenegger stelesňuje skutočnú mentalitu „ruky k dielu“ – Moeller presviedča množstvom DIY skúseností, veľkým nadšením pre majstrovanie a sympatickým vystupovaním. Oboch spája dlhoročné priateľstvo a spoločný hodnotový základ, ktorý dokonale ladí s priamočiarym charakterom značky PARKSIDE. Ústredným posolstvom kampane je, že PARKSIDE umožňuje každému vytvoriť si vlastnú dielňu doma, bez ohľadu na skúsenosti či rozpočet. Značka chce ľudí povzbudiť, aby sa pustili do veľkých aj malých projektov. Nejde ani tak o dokonalosť, ako o správnu podporu a správne nástroje.
„Majstrovanie je naozaj skvelá vec. Vytvoriť niečo vlastnými rukami a vidieť na konci hotový výsledok – tomu pocitu sa nič nevyrovná. Nemusel som ani chvíľu váhať, či podporiť kampaň PARKSIDE – obzvlášť, keďže som sa vždy zaujímal o remeselné témy,“ hovorí Ralf Moeller.
Martin Alles, Managing Director Brand v Lidl International: „Ako najpredávanejšia DIY značka v Európe PARKSIDE predstavuje výkonné nástroje, ale aj odvahu vziať veci do vlastných rúk. Naša nová kampaň s Arnoldom Schwarzeneggerom a Ralfom Moellerom ukazuje presne to: koľko je možné dosiahnuť, keď človek verí v seba. Obaja stelesňujú ducha značky PARKSIDE – odhodlanie, hnaciu silu a presvedčenie, že každý zvládne svoj projekt.“
Nová multikanálová kampaň značky PARKSIDE – dostupná v Lidli a Kauflande – odštartuje 1. septembra 2025 so širokospektrálnym masmediálnym zásahom. Plánované sú okrem iného aktivity out-of-home a digital-out-of-home, rozsiahla prítomnosť na sociálnych sieťach a televízne reklamy.
Pre viac tipov a kreatívnych DIY nápadov navštívte PARKSIDE Service.
Potrebujete informácie či obrazový materiál k ďalším výrobkom PARKSIDE? Chcete si produkty otestovať v redakcii alebo hľadáte návod pre domácich majstrov? Kontaktujte nás:
Antónia Račková Paričiová
+421 907 048 497
antoniaparici@gmail.com
Foto:
O značke PARKSIDE
Značka PARKSIDE – dostupná v Lidli a Kauflande – ponúka náradie, s ktorým každý domáci majster zvládne práce v záhrade, okolo domu či v dielni rýchlo a bez cudzej pomoci. PARKSIDE Performance oslovuje aj veľmi ambicióznych a pokročilých domácich majstrov. Rad s akumulátorom X20 V ponúka vyše 100 nástrojov pre dielňu aj záhradu, ktoré možno prevádzkovať jediným kompatibilným akumulátorom. Nezáleží na tom, či ste profesionál alebo začiatočník – PARKSIDE si získal mnohých zákazníkov vysokou kvalitou, bezkonkurenčným pomerom ceny a výkonu, širokou ponukou produktov a atraktívnym dizajnom. Viac informácií o PARKSIDE nájdeš na www.parkside-diy.com/sk.
Autorka: Antónia Račková Paričiová.

Jedna odpoveď na “Kolektívna sila: PARKSIDE spája Arnolda Schwarzeneggera a Ralfa Moellera v novej DIY kampani”
[…] kampani PARKSIDE ukazujete, že s tým správnym nastavením mysle a nástrojmi sa dá zvládnuť každá výzva. Je […]