www.humanisti.sk
Súťaž o knihu
Webhouse.sk
Podporujeme
Spoločnosť PrometheusEthos – občianske združenie so zameraním na etiku, humanizmus a sekularizmusHumanisti Slovenska – občianske združenieZošity humanistovVladislav Marušic – ALTERNATÍVAAteisti Českej republiky Voľná myšlienka v ČeskuThe BrightsAdam Roman
Spolupracujeme
Slovenské súťaže.skNAJsúťaže.skeSúťaže.skKochlear.czÚnia nevidiacich a slabozrakých SlovenskaEurobabička Českej a Slovenskej republikyHoax.skdTest
Iné médiá
Adresa redakcie
e-mailová adresa redakcie
Internetový čas
Internet time: @592
Počítadlo


Spam poison

Sme radi, že môžeme prispieť k rozvoju infocentra bratislavského magistrátu

Ústredné kontaktné centrum NASES aktuálne obsluhuje 17 zamestnancov

Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby

Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (NASES) privítala v uplynulých dňoch zástupcov Magistrátu hlavného mesta. Cieľom stretnutia bola diskusia a odovzdanie skúseností v oblasti komunikácie s klientmi pre zavedenie služieb infocentra bratislavského magistrátu.

Korektné vzťahy medzi bývalým a súčasným vedením NASES sú dôkazom stretnutia zástupcov oboch organizácii. Zástupcovia bratislavského magistrátu spolu s Lukášom Sojkom, bývalým generálnym riaditeľom NASES, boli hosťami Národnej agentúry pre sieťové a elektronické služby, kde si pozreli úspešne zavedený model Ústredného kontaktného centra. Počas svojej návštevy získali informácie o fungovaní Ústredného kontaktného centra i jeho samotnej prevádzke, odpovede na svoje otázky a na praktickej ukážke zistili, ako prebieha celý proces poradenstva klientovi, teda od nahlásenia až po samotné vyriešenie požiadavky.

Ústredné kontaktné centrum NASES aktuálne obsluhuje 17 zamestnancov a jeho nosnou náplňou je pomoc a podpora občanom a podnikateľom pri využívaní elektronických schránok i samotného portálu Slovensko.sk.

„Verím, že stretnutie bolo pre pracovníkov bratislavského magistrátu prínosné a som rád, že sme mohli byť bývalým kolegom nápomocní v ich cieli, rozbehnúť infocentrum na rovnakom princípe ako máme my,“ zhodnotil návštevu Peter Ďurica, generálny riaditeľ NASES.

Pomocná ruka každému občanovi

Odborne vyškolení pracovníci kontaktného centra NASES pomáhajú používateľom elektronických schránok, pričom sú im k dispozícii telefonicky alebo prostredníctvom kontaktného formulára počas pracovných dní od 8.00 do 18.00 h. S cieľom byť k dispozícii aj užívateľom, ktorí majú možnosť poradiť sa až večer po práci, zaviedol NASES predĺžené úradné hodiny, a to v stredu do 21.00 h.

„Teší ma, že sme magistrátu mohli odovzdať naše skúsenosti s prácou Ústredného kontaktného centra. Sú to roky trénovania ľudí, zlepšovania komunikácie, vyhodnocovania pozitívnych krokov a naopak zavedenie nápravy, ak sa nám niečo v praxi neosvedčí,“ povedal o marketingovom a komunikačnom modeli zavedenom pre Ústredné kontaktné centrum Peter Ďurica, generálny riaditeľ NASES.

A zároveň dodal:

„Verím, že toto stretnutie prinieslo zástupcom magistrátu veľa informácií, podnetov a nápadov, ako aplikovať model úspešného kontaktného centra práve v Bratislave. Som rád, že sme i takto mohli prispieť k zlepšovaniu služieb pre občanov.“

80 000 vyriešených požiadaviek v jednom roku

O vysokej profesionalite kontaktného centra NASES svedčí aj skutočnosť, že od 1. júla 2017 jeho pracovníci vybavili celkovo 181 931 požiadaviek od občanov, z toho takmer 80 tisíc bolo vybavených minulý rok. Od januára toho roka vyriešilo kontaktné centrum v priemere 316 požiadaviek denne, pričom cieľom je čo najvyššia spokojnosť zákazníka.

„Telefonická navigácia si zakaždým vyžaduje trpezlivých a kvalitne vyškolených zamestnancov, a to najmä pri starších, technicky menej zdatných používateľoch. Som rád, že sa nám dostáva množstvo pozitívnych reakcií, pretože používatelia touto cestou oceňujú zákaznícku starostlivosť, nie systém samotný. Verím, že keď NASES prejde projektami modernizácie portálu Slovensko.sk, budeme dostávať rovnako pozitívnu reakciu aj za naše projekty a služby,“ dodal na záver Ďurica.

Chcete sa vyjadriť? Využite diskusné fórum.

NASESNárodná agentúra pre sieťové a elektronické služby (NASES)
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby vznikla 1. januára 2009 ako príspevková organizácia Úradu vlády Slovenskej republiky za účelom plnenia odborných úloh v oblasti informatizácie spoločnosti vyplývajúcich zo zákona č. 275/2006 Z. z. o informačných systémoch verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, správy a prevádzkovania elektronických komunikačných sietí a služieb, pre Úrad vlády Slovenskej republiky (ktoré Úradu vlády SR vyplývajú z § 24 ods. 3 zákona č. 575/2001 Z. z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy, ako aj § 5 ods. 2 zákona č. 275/2006 Z. z. o informačných systémoch verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov), a aj pre ostatné orgány štátnej správy, právnické osoby a fyzické osoby, ktoré požadujú informácie, údaje z informačných systémov, databáz a registrov verejnej správy.
Čerpané z: www.nases.gov.sk

NASES, 10. 09. 2019 | Prečítané: 170 | Rubrika: Veda a spoločnosť

Webhouse.sk

Webhouse

Odporúčame najlepší webhosting a domény za super ceny!

Iné médiá
Zbierka na ochranu humanistov vo svete
Humanists International crowd-funds for persecuted humanists
Pomôžte humanistom vo svete! Mnohí čelia prenasledovaniu, mučeniu a trestu smrti za svoje presvedčenie. Pozri: Zbierka na ochranu humanistov vo svete.
Voliči, pozor na Kisku!
Keď klamal v minulosti, bude klamať aj v budúcnosti. Pozri: Kiska povedal: „Nezaložím stranu.“ a Kiska je hanba Slovenska.
Etická výchova
Ako by mala vyzerať etická výchova — alternatíva nábo­ženskej výchovy pre deti bez vyznania? Aký je váš názor?
Nové vo fóre
 Re: 1 %
15-11-19 * 16:47
 Re: Európska únia
10-11-19 * 09:32
 Re: Dobrý záber
04-11-19 * 21:10
Brajti
The Brights
K teórii a praxi humanistickej výchovy
K teórii a praxi humanistickej výchovy
Kniha
Sumeri
Dobré knihy
Kniha Zakázané ovocie – Etika humanizmuKniha Nemnožme sa!Thomas Paine – Vek rozumu
Sčítanie ľudí bez náboženského vyznania
Atheist Census
Podporte útulok pre zvieratká
Podporte útulok pre zvieratká v Humennom
Vytvorené v redakčnom systéme phpRS © Jiří Lukáš | RSS | Návrat hore